Uitsluitend op uw verzoek zijn combinatieritten mogelijk.
Voorbeeld: als u met vrienden, familie of collega's reist die op verschillende adressen wonen. Een prijsopgave kunnen wij voor u berekenen.
A9 Spaarne Taxi / Royal Business Taxi kan nimmer aansprakelijk worden gesteld voor vertragingen, die het gevolg hebben dat u uw vlucht mist. U kunt ervan op aan dat wij er alles aan zullen doen om dit te voorkomen.
In geval van vertraging langer dan 2 uur, of verandering van vluchtgegevens, dient u dit vanaf uw vakantie-adres uiterlijk 24 uur voor aankomst op het vliegveld aan onze centrale door te bellen. U kunt er dan op rekenen dat wij uw aankomsttijd nauwlettend in de gaten houden. Bij het niet tijdig aan ons doorgeven van veranderingen vervalt uw recht op vervoer en kunt u alleen vervoerd worden op een voor ons passend moment.
Indien u niet akkoord gaat met het door ons aangegeven passende tijdstip dan vervalt ook uw recht op restitutie van de door u betaalde retourrit. Vanzelfsprekend doen wij ons best u zo snel mogelijk naar huis te vervoeren.
Na aankomst op Schiphol dient u zo spoedig mogelijk te bellen met het telefoonnummer dat u van de chauffeur of per e-mail heeft doorgekregen. U belt nogmaals nadat u alle bagage in uw bezit hebt en volgt de instructies van de centrale. Indien u met een andere vlucht terugkeert op Schiphol dan door u opgegeven, dan dient u dat uiterlijk 24 uur voor aankomst aan ons door te geven. Retourreizen dienen vooruit te worden betaald en worden alleen door ons uitgevoerd nadat wij van u een schriftelijke bevestiging of e-mail hebben ontvangen waarop uw vluchtgegevens van de terugvlucht staan vermeld.
U kunt deze informatie, ondertekend, naar ons faxen of ondertekend meegegeven aan de chauffeur die u naar het vliegveld heeft gebracht.
A9 Spaarne Taxi / Royal Business Taxi is niet aansprakelijk voor, door u, foutief opgegeven vluchtgegevens en zal hierom geen retourvervoer verrichten als u zich niet, binnen 1 uur na de door u opgegeven aankomsttijd op de door u opgegeven datum, bij de chauffeur meldt of telefonisch contact hebt opgenomen met de centrale.
Hieruit voortvloeiend verliest u het recht op restitutie van uw retourbetaling.
Indien u, door welke omstandigheden dan ook, zich later meldt bij de chauffeur, of telefonisch bij onze centrale, dan 1 uur na afhandeling van de laatste bagage van uw vlucht, dan verliest u het recht op vervoer en komt restitutie van uw retourbetaling te vervallen.
Bij het zoekraken van de bagage op het vliegveld wacht onze chauffeur 1 uur op uw komst, nadat u ons of onze chauffeur hebt gemeld dat u uw bagage kwijt bent, komt u later dan dit uur dan kunnen wij u pas vervoeren op een voor ons passend tijdstip.
Indien u hier niet mee akkoord gaat dan verliest u het recht op restitutie van de door u verrichte retourbetaling.
Op de achterbank van een taxi is een autostoeltje of zittingverhoger niet verplicht. Kinderen vanaf 3 jaar en volwassenen moeten dan de gordels gebruiken, voor zover aanwezig, en kinderen jonger dan 3 jaar mogen in dat geval los worden vervoerd.
A9 Spaarne Taxi / Royal Business Taxi acht zich gebonden aan alle wettelijke bepalingen om uw persoonsgegevens te beschermen. Nimmer zal A9 Spaarne Taxi / Royal Business Taxi uw persoonsgegevens aan derden doorgeven. A9 Spaarne Taxi / Royal Business Taxi zorgt derhalve voor een adequate privacybescherming.
Op al onze aanbiedingen en overeenkomsten zijn de algemene vervoersvoorwaarden van toepassing.
Een volledig exemplaar wordt u op aanvraag toegezonden.
Onderstaand volgt een extract van voornoemde algemene vervoersvoorwaarden, bevattende een (verkorte) willekeurige vermelding van de voor de branche gerelateerd handelsverkeer in het algemeen belangrijkste artikelen.
|